2014. december 28., vasárnap

The Fifth.-Napok, hetek, hónapok

Mivel újra rendbe jött minden Aaron-nal és velem, ezért megint a négyes randik "korszakába" értünk. Rengetek időt töltöttünk megint négyesben. A randink óta Aaron figyelmesebb lett és erősödött a szerelem köztünk. Már-már megőrültünk, ha nem láthattuk a másikat 1-2 napig. Őrültem szerettem Aaron-t. Szépen teltek a hetek, majd egy újabb hónap forduló. Most már Leslie-ékkel töltöttük a hónapfordulóinkat mivel mi is 20-án jöttünk (újra) össze, akár csak ők. Rendeztünk közös hétvégi programokat. Mivel tél volt nagyon sokszor mentünk korcsolyázni, szánkózni. Mindezek után a városban egy jó forró csoki vagy egy finom, meleg tea melegített fel minket. Hóesésben sétáltunk, hóembert építettünk, hó csatáztunk. Vicces és emlékezetes pillanatok voltak ezek. Többször aludtam Les-nél és olyankor hajnalig szoktunk beszélgetni, viccelődni. Rengeteg kép készült azokon az estéken. Megnéztünk egy-egy filmet, popcorn-t ettünk, moziba is gyakrabban jártunk. Egyszer Leslie a film végén a fejembe húzta a popcornos doboz. Persze az aljában volt még néhány szem, ami a hajamba ragadt. Elég kellemetlen volt kiszedni. De ez is egy őrületes emlék. Minden rendben volt mind a kapcsolatomban, a Leslie-vel lévő barátságomban és még a suliban is. Kialakult egy rendszer az életemben. Elkezdtem újra edzeni, egészségesebben ettem és nyugodtabb is lettem. Kiegyensúlyozott életet éltem akár csak egy amerikai filmekben. Majdnem minden hétvégét Les-el vagy Aaronnal töltöttem. Több barátra is szert tettem. Suli után többször találkoztunk és olykor fél 5-kor értem haza. Újra jóba lettem pár régebbi haverommal akikkel ugyan úgy szórakoztunk. Bár akadtak emberek akiknek Aaron nem örült. Mivel féltett, hogy az illető miatt ott hagyom. Mindig nyugtatgattam, hogy nincs semmi baj és az illetőnek semmi esélye nálam. Nem bírtam megnyugtatni. Így hát zavarta ha megölelt, néha puszit adott. Emiatt volt egy kis affér köztünk. Kijelentette, hogy ne barátkozzak vele és hanyagoljam a társaságát. Nem tetszett nekem így azért is barátkoztam vele. Felhívtam szünetekbe az emeletre az osztályomhoz. (Mivel mi az emeleten, ő meg a földszinten volt.)
Többször is megöleltem. Ezzel Aaron-t piszkálva. Mai napig nem tudom megnyugtatni vele kapcsolatban, hogy semmi esélye és ő szimplán csak egy barát számomra semmi más. Azóta is aggályai vannak vele kapcsolatban. Mások szerint ez azt jelenti, hogy nme bízik bennem, de vannak akik azt állítják, hogy csak félt, Én is az utóbbi lehetőség mellett szavazok. Félt, ahogy én is féltem őt. De attól még minden rendben van akárcsak Les és Brayn kapcsolatában is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése